اداب دلبـــــــــــری

اداب دلبـــــــــــری

چگونه دست دلم را بگيرم ودر كنار

دلتنگيهايم قدم بزنم

در اين خيابان

كه پر از چراغ و چشمك ماشينهاست

...نه آقايان:

مسير من با شما يكي نيست

از سرعت خود نكاهيد

من آداب دلبري را نمي دانم

 

 



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت10:52---24 خرداد 1392


گاهــی باید نباشــی … تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه …
؟! اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی …


باران عشق...
ساعت22:56---14 خرداد 1392
سلام یادته بهت گفتم ادمهای مجازی هم رو زود فراموش میکنن اما من واسه دوستام ارزش قایل هستم ولی خدا کنه برات اتفاقی نیفتاده باشه انشا الله همیشه شاد باشی که جایی برای ما نداشته باشی خدا پشتو پناهت
پاسخ: سلاممممممممممم داداش مهربونم خوبی تو؟ ممنون ک بهم سرزدی منم وقت کردم حتما بهت سرمیزنم بازم ممنون درپناه حق یاعلی


باران عشق...
ساعت23:54---8 خرداد 1392
سلام.دیگه به ما سر نمیزنی باشه هر جور راحتی دنیایی مجازی همینه بهت گفته بودم برایت ارزوی سر بلندی دارم یا حق
پاسخ: داداشی منم برات ارزو ی سربلندی دارم. بتونم حتما بهت سرمیزنم فدات ک سرزدی مطمئن باش ک فراموشت نمیکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, ] [ 15:42 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]